marți, 28 februarie 2017

*Dragostea Mea Este Fascinata Cu Universul...*

Dragostea mea este fascinata cu Universul...Dar fascinatia mea cea mai mare esti tu, iubitul meu... Fiecare clipa reprezinta o sansa sa te iubesc, sa te inteleg si sa te fac sa te simti cu adevarat fericit. Ce am reusit sa inteleg pana acum este ca fara tine nu as putea trai. Am nevoie de tine! Nu ma lasa singura in universul asta negru si rece! Iarta-ma daca gresesc si intelege-ma daca sunt geloasa citeodata, cum spui tu. In final tot ce vreau e sa fim fericiti. Fi alaturi de mine in momente mai grele si bucura-te cu mine de clipele petrecute impreuna. Viata e scurta si trebuie sa ne bucuram de ea. Dar am sti noi oare sa ne bucuram de acele momente fericite daca nu ar fi si momente grele pe ici colo? Nu cred. De aceea vreau sa trecem impreuna prin tot si prin toate! Eu una abia astept! O viata cu tine! Este tot ce imi doresc! Totul! Te iubesc, iubirea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu