marți, 28 februarie 2017

*Sunt Absolut Tot Ceea Ce Gandesc!*

Daca as fi fost un pictor, m-as fi trezit în fiecare dimineata sa pictez zâmbete pe pânza alba a vietii... ...daca as fi fost un cersetor, as fi cersit bucuria voastra, a celor pe care va iubesc si as fi devenit bogata... ...daca as fi fost un matematician nebun, as fi îngenuncheat si mi-as fi aruncat viata pe o bucata de hârtie, sa se aranjeze o harta... si mi-as fi trasat cu liniarul destinul... si as fi calculat ecuatia existentei mele, as fi înmultit bucuriile si as fi scazut dezamagirile... ...daca as fi fost singura pe Pamânt, religia mea ar fi fost Iubirea si m-as fi închinat tot Lui... ...daca as fi fost o stea, as fi îndeplinit dorinta celui care m-ar fi vazut cazând... ...daca as fi fost departe de unde sunt acum, as fi fost mai buna... ...daca as fi fost o statuie de piatra, as fi fost fericita! Dar pâna la urma, eu sunt absolut tot ceea ce gândesc!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu